Avatar billede tobberjas Seniormester
04. september 2019 - 18:39 Der er 2 kommentarer

mobilselskab med forbrug

beklager hvis det er den forkerte kategori. hej. Er der nogen der kender et mobil selskab, hvor man kan få et mobilabonnement med forbrug som kun skal betales for det jeg selv bruger. Det jeg har nu skal man betale 7 kroner, hvis man ikke har brugt 50 kroner inden 3 måneder. Og det vil jeg gerne undgå, så hvis der findes sådan et selskab, så høre jeg meget gerne. På forhånd tak. Mvh. Tobberjas.
Avatar billede INK Ekspert
04. september 2019 - 19:01 #1
Betaler du 7.- kr pr. kvartal uden forbrug? Det er da ekstremt billigt - glæd dig.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2019 - 20:35 #2
det koster jo selskabet penge at opgøre din konto, og have kapacitet klar til når du ringer / bruger data - det er de 7 kr.
Tjek Unotel https://www.unotel.dk/mobil/priser_mobil/priser_privat/priser_mobil_unosekund_unominut.asp om du vælger sekund eller minut er opå til dine normale opkald - meget korte opkald, så sekund - mere end et par minutter, så minut.