Avatar billede Slettet bruger
07. september 2019 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dele USB på bundkort i 2

På mit bundkort har jeg ved at trække i en ledning, revet toppen af den ene USB port. Er det muligt, at dele den ene port i 2, så jeg ud over en SSD også kan sætte et DVD dev til samme port?
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2019 - 18:30 #1
Trækker spørgsmålet. Selv om det er en nyere High power fra www.TOPDATA.DK,
er der ikke mulighed for, at sætte en DVD i.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2019 - 07:13 #2
Du kan altid få flere usb porte med en usb hub. :-)
Egentligt mærkeligt man ikke i kabinettet har gjort plads til et dvd drev synes jeg??
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2019 - 11:53 #3
Ja jeg har en USB hub, men den kan jeg vist ikke bruge på bundkortet.
Det var først da jeg havde stillet spørgsmålet, jeg så efter, hvor man kunne sætte en DVD i computer kabinettet, og blev forbavset over, at det kunne man slet ikke.
Jeg synes faktisk, at det er for dårligt i et high Tower kabinet.
Nå jeg bruger ikke DVD så ofte, så jeg kan leve uden. :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2019 - 17:52 #4
Undskyld jeg har kvajet mig og skrevet forkert. Det drejer sig om et Sata stik tik SSD.
Men da dit svar er korrekt i forhold til spørgsmålet, som jeg har formuleret det, skal du selvfølgelig have den grønne løsning. Og tak for dit indlæg. 😊
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2019 - 17:54 #5
Velbekomme :-)