Avatar billede imma Forsker
09. september 2019 - 13:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

indsæt youtube fejler

Hejsa har problemer med at få youtube videoer til at afspille når jeg trykker på linket jeg har indsat - der går 2-3 sekunder så bliver videoen lukket ned men lyden kører videre... Nogen der har kæmpet med det ? Har prøvet at fikse det ved at bruge indlejre koden, og det fungerer også - det er bare mere besværligt.. samt videoen / videoerne allerede er på starten af slidet når jeg gør det sådan.. al hjælp modtages
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2019 - 19:33 #1
det er nok fordi at powerpoint ikke kan html5 ordentligt.
jeg tror du skal løse opgaven ved at bruge et eksternt link, så en browser åbner videor.
Avatar billede imma Forsker
09. september 2019 - 19:57 #2
Men det er det jeg gør - det er der problemet er
Avatar billede Jan K Ekspert
09. september 2019 - 20:22 #3
Åbner du brwseren i PowerPoint eller i et selvstændigt vindue? Hvilken browser taler vi om?
Avatar billede imma Forsker
09. september 2019 - 20:34 #4
Nå jeg klikker på linket i powerpoint starter internet Explorer browseren op
Avatar billede Jan K Ekspert
09. september 2019 - 20:48 #5
Hvad sker der, hvis du afspiller videoen direkte i browseren, altså ikke fra et PP link?
Avatar billede imma Forsker
09. september 2019 - 20:59 #6
Så afspiller den ganske fint
Avatar billede Jan K Ekspert
09. september 2019 - 21:26 #7
Lyder mystisk, hvis linket bare åbner browseren uden for PP
Avatar billede Jan K Ekspert
09. september 2019 - 21:27 #8
Sker det samme med andre videoer eller med samme video og en anden browser?
Avatar billede imma Forsker
09. september 2019 - 21:40 #9
hvordan får man powerpoint til at åbne youtube linket i f.eks chrome fremfor internet explorer... for når jeg gør det via en anden computer virker det fint
Avatar billede Jan K Ekspert
09. september 2019 - 21:56 #10
Du skal ind i Windows indstillinger fo foretrukne apps og vælge Chrome som standardbrowser i stedet for Explorer.
Avatar billede imma Forsker
09. september 2019 - 22:03 #11
Ja det havde jeg egentlig gjort.... men efter at have genstartet og gjort det igen.. så fungerer det.... tak
Avatar billede Jan K Ekspert
09. september 2019 - 22:23 #12
Velbekomme