Avatar billede MOOS Juniormester
11. september 2019 - 14:02 Der er 2 løsninger

Skype for Business?

Hej

I vores virksomhed (ca. 50 administrative medarbejdere) har vi hidtil brugt Skype (standard) til simpel kommunikation mellem medarbejdere på farten, men har et ønske om at udvide funktionaliteten så vi let kan deltage i og indkalde til virtuelle møder via eksempelvis Skype for Business.

Vi bruger p.t. stadig Office 2010 og et løft til Office365 er ikke umiddelbart forestående.

Kan vi med vores setup vores setup bruge Skype for Business?
- Pris
- Forslag til leverandør

Eller findes der helt andre billige/simple muligheder?

Pft
11. september 2019 - 14:24 #1
office 2010 har ikke skype det er kun Office365  prøv og se dette link
https://support.office.com/da-dk/article/installer-skype-for-business-8a0d4da8-9d58-44f9-9759-5c8f340cb3fb