Avatar billede Søvang Praktikant
13. september 2019 - 08:14 Der er 1 kommentar

65" tv som skal bruges som computerskærm

Hvilket 65" tv skal jeg købe, når jeg skal bruge det som computer/infoskærm.
Det program jeg, står der at billedet skal opdatere mindst 100 gange pr. Sekund
Avatar billede Halfdan Seniormester
13. september 2019 - 08:39 #1
Hej Søvang

Hvilken type skærm er du vant til at kigge på daglig? Er det en info-skærm der skal hænge eller stå tilgængelig som man fra tid til anden kigger på eller anvendes flere timer i træk som arbejds/studie/spille-station? Ja skærmens hz spiller en rolle, men har meget at gøre med hvad skærmen skal bruges til. Hvis det netop alene er en infoskærm der viser et stilbillede eller looper billeder/medie filer, kan man sagtens nøjes med mindre end hvis man også skal bruge den til at game på.

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard