20. september 2019 - 21:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger adapter..

Hej alle.
Jeg har fornylig investeret i en fin Macbook Pro med touchbar...samt en Iphone Xs max..

Iphonen kom med de sædvanlige apple høretelefoner med Lightning stik (tror jeg at det hedder) Virker selvfølgelig fint med telefonen..  :-)

Macbooken kom uden høretelefoner og med 4 stk Lightnig Bolt indgangs stik (mener jeg at de hedder) samt et mini Jack indgangs stik.

Jeg er fuldt ud tilfreds med mine iPhone høretelefoner, men kan ikke bruge dem i min macbook.

Ved godt de fleste gåt den anden vej og disse adaptere findes...
Men finder der en adapter således at jeg kan  benytte mine iPhone høretelefoner i min Mac?? altså et Lightning hun til et minijack han?

Hilsen Jes
Avatar billede puren Ekspert
20. september 2019 - 21:56 #1
21. september 2019 - 01:04 #2
Naturligvis har jeg søgt... uden held forståeligvis... og dit link fører heller ikke til det jeg søger... Det er jo ikke et mini jack på det billede som dit link viser.. ..
Jeg søger en adapter som laver stikket på mine Iphone høretelefoner (Lightning han for enden) om til et mini jack han stik, som jeg kan putte ind i min Macbook minijack indgang.. der er masser af adaptere som laver mini jack om til Lightning...det er ikke det jeg søger...måske findes det ikke...
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2019 - 07:48 #3
Er hverken Mac eller eller Iphone bruger, men er det sådan noget her https://appleinsider.com/articles/19/05/15/use-your-lightning-headphones-on-your-mac-or-ipad-pro-with-ankers-new-usb-c-adapter  du søger?
Avatar billede puren Ekspert
21. september 2019 - 12:57 #4
findes ikke for det er en latterlig tanke, hvis du er så glad for de hovdetelefoner (de er piv ringe) så skal du bruge den som enten jeg eller #3 linker til
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2019 - 13:02 #5
Prøv at tjekke denne video ud  https://www.youtube.com/watch?v=2A3dLHa_eTo
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2019 - 13:03 #6
Ups forkert tråd med #5 Sorry
Avatar billede INK Ekspert
21. september 2019 - 14:44 #7
#4 den du linker til i #1 kan ifølge spec ikke anvendes til høretelefoner:
Directly makes USB-C devices compatible with i OS cable. Enables your USB-C machine (laptop/tablet/smartphone) to connect an i OS Lightn-ing cable (Not compatible with i OS Earphone, or video/sound output from i OS Tablet