Avatar billede Emdrup4000 Praktikant
23. september 2019 - 09:30 Der er 3 kommentarer

Lade indgang på Ipad 1

Har lagt mærke til at der både findes Ipad 1 og 2 med de brede gamle lade indgange og så de små nyere indgange.
Hvis man så køber en med den lille nyere indgang betyder det så at den er blevet produceret senere end de helt gamle?
Avatar billede Emdrup4000 Praktikant
23. september 2019 - 09:35 #1
Og at softwaren er det samme gamle?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. september 2019 - 09:45 #2
iPad gen. 1-3 havde de gamle brede stik. iPad gen. 4 og fremefter har brugt Lightning stik.

Der har ikke eksisteret en generation med begge typer stik.

Softwaren - iOS - kan kun opdateres til en vis grænse på de ældre.

Se hele oversigten på https://en.wikipedia.org/wiki/IPad
Avatar billede Emdrup4000 Praktikant
23. september 2019 - 11:45 #3
Hej Ole. Tak for svar. Fandt ud af at jeg havde forvekslet de gamle store iPads fra 2010 med iPad mini 1.gen fra 2012.