Avatar billede tobberjas Seniormester
25. september 2019 - 14:04 Der er 2 kommentarer

chromecast på Tidahl, hvordan virker det?

hej. Jeg har læst at man via Tidahl kan køre Chrome cast, hvis man har lyst til dette. Jeg synes bare ikke jeg kan finde ud af, hvordan det virker. Er der nogle her inde, da kan fortælle mig det? bruger Tidahl på Iphone. På forhånd tak. Mvh. Tobberjas.
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. september 2019 - 14:42 #1
Avatar billede tobberjas Seniormester
25. september 2019 - 15:09 #2
jo det har jeg, men jeg r blind. og den side jeg fandt synes jeg ikke rigtig gav nogen mening. Og jeg er heller ikke særlig god til engelsk. Så jeg vil gerne have en vejledning på dansk.