Avatar billede Eternalnoob Juniormester
23. oktober 2019 - 09:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

God guide til WordPress?

Hej

Jeg er for nylig startet på et digitalt marketing bureau, hvor vi bruger WordPress mere, end jeg lige først antog. Det er lidt langt tid siden, jeg har arbejdet med WP (og selv da var det også begrænset, hvor meget jeg gjorde), men jeg har heller ikke lyst til at spørge min chef om hjælp med hver lille detalje.

Det er et vildt fedt sted, og jeg er meget glad for arbejdet, så jeg prøver også at imponere best muligt (det er https://searchcomet.dk/,hvis nogen er nysgerrig). Derfor tænkte jeg, om der er nogen, der har en guide eller to til WordPress newbies, de kan anbefale/linke til? Den må meget gerne være forholdsvis basal og overskuelig, om muligt.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2019 - 10:19 #1
har intet med det at gøre, men se på https://www.nemprogrammering.dk/
42 gratis lektioner, og derefter 300kr for yderligere 39 i alt 13 timers video og "Stil spørgsmål og få hjælp"
Avatar billede Eternalnoob Juniormester
23. oktober 2019 - 10:20 #2
Ja, tak for forslaget. Men det var nu ikke rigtig noget i den dur, jeg tænkte...
Avatar billede Eternalnoob Juniormester
23. oktober 2019 - 10:21 #3
Det er ikke for at være kræsen eller pernitten, men findes der nogen mere enkle guides, der er lige til at dykke ned i?
Avatar billede mort1 Ekspert
23. oktober 2019 - 10:42 #4
Har heller ikke noget med det at gøre, men jeg er ikke stødt på noget som er bedre end "nemprogrammering", hvis man vil have en grundlæggende solid viden om WordPress.
Vi andre kan have vanskeligt ved at råde dig, når vi ikke præcist kender dit niveau - men der findes jo "en million" korte eller længere tutorials på YouTube, så prøv dig frem.