Avatar billede Jannickhess Professor
27. oktober 2019 - 07:47 Der er 4 kommentarer

Airdrop alternativ til Android

Kan man bruge Android, til at sende fra en enhed til en anden, ligesom man kan det med Airdrop til Ios (Og hvad hedder det eventuelt ?)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. oktober 2019 - 11:54 #1
du kan sende billeder frit til andre enheder på samme wi-fi net - også windows/ios
alle skal bruge samme app http://phototransferapp.com/help/android/transfer_photos_from_one_device_to_another/
men ellers, så google drev, dropbox osv : læg filer i en mappe der, og vælg deling, og send link til filer/mappe til dem, der skal modtage.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2019 - 15:53 #2
Jannick hvorfor skriver du ikke tilbage når der bydes ind i din tråd??

Kan se du har oprettet en ny en i går hvor ingen endnu har budt ind.
Det forstår jeg godt, da du er gået i stå med at rydde op i dine gamle spørgsmål.

Man kan godt trykke i bunden og få vist flere spørgsmål :-)
Avatar billede Jannickhess Professor
26. november 2019 - 07:55 #3
Jeg sad ikke ved min computer hele tiden her i går, selvom jeg ofte er på så er det dog alligevel ikke hver dag.

Og med hensyn til at få lukket mine tidligere spørgsmål. så er der jo desværre en hel del spørgsmål jeg stadig skal hav fået lukket, dette er en underlig mundfuld for mig,

Tak fordi du spørger :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. november 2019 - 16:52 #4
#3 Det er muligt det er en underlig mundfuld for dig at få dem lukket. Hvordan tror dem der prøver og hjælpe dig har det så?
tror du ikke de synes det er underligt der ikke meldes tilbage?
Det er slet ikke i orden, og derfor ikke hjælp herfra før du får styr på det.