Avatar billede Trine Praktikant
27. oktober 2019 - 18:40 Der er 1 kommentar

Defekt iCloud synkronisering - hjælp haster

Hej,
jeg har skiftet min gamle iPhone SE ud med en XR, men jeg kan ikke få den syncroniseret da iCloud ikke opdateres. Jeg har sikkerhedskopieret den til min Mac, men kan ikke udføres den vej pga uddateret software.
Således virkelig på rø..
Jeg håber virkelig at der er nogle gode råd derude ?
Venligst,
Trine
Avatar billede INK Ekspert
28. oktober 2019 - 10:23 #1
Du skriver ikke hvorfor iCloud ikke virker. Mangler der plads? Har du slået sikkerhedskopiering til osv.
På din pc kan du vel opgradere iTunes inden du sikkerhedskopierer?
Med dit AppleID kan du logge ind på icloud.com og se hvad der rent faktisk ligger i skyen. Findes dine billeder, kontakter mv her?