Avatar billede ronrea Seniormester
30. oktober 2019 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ip historik

Hejsa

Er der nogle herinde som kan hjælpe mig med at finde min IP - historik gennem tiden.
Jeg har dynamiske adresser, og vil gerne se, hvilke ip-adresser jeg har haft gennem de sidste uger.
Har haft problemer med internetforbindelsen, og der kommer tekniker på besøg.
Så jeg får sikkert tildelt ny ipadresse når det lykkes mig at få genoprettet forbindelsen.

På forhånd tak
ronrea
Avatar billede wise Seniormester
30. oktober 2019 - 15:21 #1
Det er der vist ingen der holder styr på hvis du ikke selv har sat noget op.
/Lasse
Avatar billede ronrea Seniormester
30. oktober 2019 - 16:23 #2
Ok.Æv. Det drejes sig om mine egne WAN ip adresser.
Men ellers tak for indlægget :)
Avatar billede wise Seniormester
30. oktober 2019 - 21:30 #3
Jeg er sikker på at PET, CIA og NSA samt din internet udbyder ved det, men som udgangpunkt ikke noget man selv kan søge i :-)
Avatar billede puren Ekspert
30. oktober 2019 - 22:02 #4
næsten enig med wise

NSA kan nok finde ud af det hvis de vil men tro ikke PET og CIA gemmer på det de finder bare en dommerkendelse frem og så synger din ISP som en lille fugl
Avatar billede JensSilkeborg Novice
30. oktober 2019 - 23:06 #5
Hvis du har din egen router på, tjek om den ikke laver en log som du kan kigge i , ved at logge på routeren