Avatar billede Thomas Krøll Praktikant
01. november 2019 - 12:36 Der er 2 kommentarer

Elgato game capture hd

Hej.
Min søn har et stort problem. Han plejer at streame når han spiller på sin ps4. Det har altid virket, men nu kan elgato ikke finde enheden. Han streamer fra sit spejlrefleks kamera. Vi har efterhånden prøvet en del. Skiftet kabler, prøvet forskellige USB porte, slettet og reinstaleret elgato software, og driver. Inde i enhedshåntering kan man ikke se game capture.

Er virkelig desperat for at få hjælp.
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2019 - 14:20 #1
tjek lige, om andre wifi-enheder kan se kamera som server, og få hul igennem.
Det kunne jo være, at fejlen ligger i kamera hard/software.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2019 - 17:46 #2
har den ps4 fået en opdatering ?
når jeg googler ps4 elgato problemer, er der en endeløs strøm af fejl