Avatar billede knoglen Novice
14. november 2019 - 10:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

slettet post mappe forsvundet outlook 2016

jeg har en stand alown maskine hvor har installeret outlook 2016 der køre i og for sig fint men jeg mangler mappen slettet post, hvor finder jeg den eller hvordan opretter jeg den evt.

gert
Avatar billede INK Ekspert
14. november 2019 - 11:47 #1
Du kan forsøge at reparere installationen. Har ikke selv Outlook 2016, men i andre udgaver går jeg i kontrolpanel og finder programmer. Markerer Microsoft Office installationen, højreklikker og vælger rediger. Så dukker et billede op med mulighed for reparation. Denne kører et par minutter og problemet er formentlig løst.
Nogle versioner har i selve menuen en mulighed for at vælge reparation.
Avatar billede knoglen Novice
14. november 2019 - 12:16 #2
tak ja ja så køre det igen

gert
Avatar billede mort1 Ekspert
14. november 2019 - 13:32 #3
knoglen - Hvis ink havde løsningen, så husk at markere hans svar som løsningen - så "lukker" du samtidig tråden ;-)