Avatar billede per2edb Ekspert
17. november 2019 - 19:18 Der er 10 kommentarer

Error 3340 grundet opdatering

Pludselig fik jeg error 3340
Google man denne fejl viser det sig at fejlen kommer fra en sikkerheds opdatering lavet for nyligt

Ved nogen hvad vi nu gør?
Avatar billede bvirk Guru
17. november 2019 - 21:37 #1
Nå.
Hvad sider ja/nej dialogen hvis du i immediate window skriver:

  err.raise 3340

Ifølge:

  https://fmsinc.com/MicrosoftAccess/Errors/ErrorNumber_Description.html

Betyder det, for en del ældre access version: Query '|' is corrupt (tror ikke det er lavet om i nyere access versioner) - Hvad det så betyder aner jeg ikke, men prøv at køre alle queries finde en der udløser det og fix hvis det er isoleret dertil - access kan blive corrupt - så skal der slettes og repareres eller du kan have lavet en logisk brøler.
Avatar billede per2edb Ekspert
18. november 2019 - 09:43 #3
Prøv at google error 3340
Den sidste kommentar af flere scroll sider af kommentarer
Frank Schwab says:
2019-11-16 at 16:16
For Click2Run-Installation you can revert back to the previous version by issuing the following command:

officec2rclient.exe /update user updatetoversion=16.0.12130.20272

This made the error disappear on my Office 365 installation.

It is really a pitty that Microsoft no longer seems to have a quality assurance in the Office group since Mr. Nadella took over. Updating a table is a *really, really* basic task and they did not catch this totally disastrous bug.

For mit vedkommende brugte jeg hele søndagen til at ny installere office 365
Det hjalp ikke
Vi havde en computer hvor der ikke var opdateret - den har ingen fejl i Access
Hvordan kan vi lægge præs på MS
Det er skandaløst
Avatar billede per2edb Ekspert
19. november 2019 - 09:20 #4
Da MS hen over hovedet på os har lagt Access ned og først genopretter den 10 Dec er den eneste udvej at fjerne opdateringen
Der er skrevet meget om 2016 versionen men ikke ifm office 365
Jeg formoder det er KB4524569 fra den 13/11 der skal fjernes
Er der nogen der kan bekræfte dette

Man kan i office 365 ikke fjerne opdateringer på normal vis med delete
Jeg har på nettet fundet en anvisning jeg ikke tør prøve da den involverer
operationer i DOS

Er der nogen der kender en simpel måde at fjerne KB4524569 på???????
Avatar billede per2edb Ekspert
19. november 2019 - 13:41 #5
jeg stopper dette og prøver med versionsskift
Avatar billede terry Ekspert
19. november 2019 - 14:26 #6
I'm using 365 and error 3340 is "Application-defined or object-defined error" not query ...
Avatar billede terry Ekspert
19. november 2019 - 14:33 #7
and thats the same in 2013 also
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
19. november 2019 - 16:36 #8
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1030933, hvor jeg har givet min løsning til Office 365 / Access 2016. Jeg ved ikke, om den kan bruges andre steder.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
20. november 2019 - 12:26 #9
Mit næste forsøg ville være at installere access igen, UDEN at være på nettet, således at den ikke ville opdatere Access.
Avatar billede martens Guru
20. november 2019 - 12:47 #10
Husk at slå automatiske opdateringer fra efter installationen 😉