Avatar billede Novice-1 Seniormester
21. november 2019 - 19:41 Der er 7 kommentarer

www.dr.dk link til få dage gamle udsendelser -i alle browsere

Uanset om jeg bruger Explorer , Crom eller firefox kan jeg ikke afspille eksempelvis  TVavis og  Deadline
  har nogen en ide om hvad der er galt

Bruger  Eset fuldpakke, virus
Ccleaner gratis - og tilføjet at DR cookis beholdes
Malwarebyte gratis
Heimdal Thor gratis

Ser ud til jeg har tilladt 3. parts cookis i crom -modsat firefox og måske explorer

--er er det noget med  at jeg nu!! skal oprette en slags afspillingsliste  som  de ha skrevet noget om  hos DR på det seneste
-over "farvoritprogrammer"

når jeg vil se TV-avis fra denne uge kommer der tom boks op når jeg trykker på pilen
og deadline,  der stør et KORT resume hvad indslaget har handlet om

Har naturligvis skrevet til DR for 1 -2 uger siden  --men træt  af at vente --forgæves?

På forhånd TAK!!!
Avatar billede Novice-1 Seniormester
21. november 2019 - 19:45 #1
Glemte nævne, bruger  windows 10, 64 bit på pc
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. november 2019 - 20:21 #2
Ja - det var lettere før de for nylig lavede deres side om - forhåbentligt bliver det bedre.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. november 2019 - 21:12 #4
#2 Det kan kun blive bedre...… for værre er da en umulighed.
Hvad det er for amatører der sidder og finder på sådanne fornyelser og "forbedringer er ikke til at sige, men det er ikke studenterhuen der trykker :-(
Avatar billede Novice-1 Seniormester
22. november 2019 - 00:58 #5
nu ser det pludselig ud som det virker -i alle browsere -altså halves!!!

bortset fra at det er umulig at se programmer før kl 01:00 --de foregående dage hvor dette skives!!!

Nåh, men det finder DRs eksperter vel også ud af at ordne/ løse  -engang! :-)

og til Klaudi, linkene fungerede -men nu fungerer pilene/ genvejene som sagt også ½vejs
Avatar billede Novice-1 Seniormester
22. november 2019 - 11:39 #6
Svaret fra DR lød
Der er desværre problemer med at tilgå programmer direkte fra tv-guiden. Det er fejlmeldt, og vil blive rettet hurtigst muligt.
------Du kan i mellemtiden,i luppen øverst i højre hjørne, søge det program frem, som du gerne vil se.
DR understøtter ikke længere DRTV i Firefox, da der er for få brugere af Firefox.
OG virker 100%
OGSÅ i Firefox
----nåh - var mig  de helt havde overset søgefunktionen :-)
-- var vant til alene!! at bruge TV/ radio guiden!!
Avatar billede Eviemay Novice
01. juni 2020 - 16:41 #7
Nogle gange kan man ikke starte visse programmer, fordi der er en forældrekontrol eller overvågningssoftware installeret på en enhed. Forældre bruger det ofte til at blokere for upassende indhold eller overvåge browserhistorik (læs her https://www.mspy.com/browsing-history.html). Så måske har du bare strenge eller overbeskyttende forældre.