Avatar billede Toppersurfer Mester
27. november 2019 - 21:08 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmeside til min nye virksomhed - hvilken udbyder? Gode erfaringer?

Hej :-)

Jeg har netop startet en lille konsulentvirksomhed. Jeg har derfor brug for en hjemmeside, jeg kan bruge som mit "online visitkort". Er der nogen der har erfaring med gode udbydere?

Det er som nævnt konsulenttjeneser, jeg vil sælge, så der behøver ikke være et decideret webstore-modul. Men gerne en overskueligt og professionelt udseende side, der er nemat vedligeholde.

Pft :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2019 - 09:49 #1
Hej Toppersurfer
Det kan jeg sagtens hjælpe dig med! :-)

Jeg driver webbureauet DBNWeb, hvor jeg laver alverdens forskellige hjemmesider.

https://www.dbnweb.dk/

Hjemmesiden bliver lavet præcis efter dine behov og ønsker. Derudover er servicen gratis, hvis ikke resultatet lever op til forventningerne.

Du er velkommen til at kontakte mig for et gratis tilbud.

Mvh
Daniel
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. november 2019 - 10:23 #2
Og hvis du selv har tid og lyst kan man passende bruge wordpress som er gratis. Mange webhoteller understötter wordpress og kan i princip installeres med et klik, f ex unoeuro.com som er stabilt og billigt.

https://wordpress.com
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. november 2019 - 10:25 #3
https://wordpress.org er den rigtige adresse.
Avatar billede Toppersurfer Mester
28. november 2019 - 11:45 #4
Tak for svar, begge - og for tilbuddet :-)

Mine ambitioner, tid, lyst og økonomi er p.t. til selv at sidde og rode med det, så jeg var mest på udkig efter andres erfaringer med netop wordpress og lign. leverandører - Wix, Squarespace og andre.
Avatar billede acore Ekspert
28. november 2019 - 12:11 #5
Det billigste er helt klart at væge et gratis CMS som Wordpress og gøre resten selv. Det letteste er at bruge en betalingsløsning, som Wix.

Hvis du har lidt tid og it-snilde er den første løsning brugbar. Det koster så bare dit webhotel (fra ca tohundrede kroner om året og opefter - jo dyrere, jo bedre, generelt).

Hvis du hellere vil bruge wix (og spare tid til gengæld for lidt højere pris og lavere fleksibilitet, men højere brugervenlighed), så starter det vist omkring 600 kr om året for en løsning, hvor du har dit eget domæne tilknyttet.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. november 2019 - 12:16 #6
Wordpress er nok det mest udbredte og der det er lettest at få hjälp. Det er, efter min mening, også det der er lettest at gå til. Vil gätte på at du kan have en fungerende hjemmeside efter et par dage, hvis du starter fra scratch.

Glem ikke at köbe domäne. Alt kan håndteres fra unoeuro.
Avatar billede Toppersurfer Mester
28. november 2019 - 13:18 #7
Tak Michael, det var det svar, jeg ledte efter.:)
Avatar billede Onlinetekster Novice
12. januar 2020 - 12:18 #8
Du kan eventuelt læse lidt om webhoteller her, og hvilke du kan installere WordPress på her: https://mondae.dk/guide-saadan-vaelger-du-det-rigtige-webhotel/.

Vil anbefale dig at vælge UnoEuro eller One.com som en start. De er rigtig gode til prisen, og så kan du installere WordPress med ét enkelt klik. Ganske smart, hvis du ikke er så teknisk selv.