Avatar billede martinlindberg Praktikant
28. november 2019 - 21:50 Der er 2 kommentarer

Jeg søger anbefalinger til SEO plugin til Wordpress Astra theme

Hej,
Jeg har for nylig oprettet en blog og er på udkig efter et SEO plugin til mit wordpress theme som hedder "Astra". Det skal være forholdvist nemt at bruge da jeg ikke selv kan kode.

Bloggen er pt som et subdomæne til vores rigtige side som er https://www.tumlino.dk/

Jeg har hørt flere nævne Yoast men har ikke selv erfaringer med dette.

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede stjans Guru
29. november 2019 - 07:30 #1
Yoast SEO er nok det mest brugte i WP verdenen.

Bruger det selv. De ter supernemt at sætte op.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
28. december 2019 - 15:08 #2
Absolut Yoast, der har tidligere været andre valg og grunde til, at kigge efter alternativer. Men idag er Yoast det ulmativt bedste SEO plugin til WordPress