Avatar billede Btimmer Seniormester
11. december 2019 - 19:41 Der er 5 kommentarer

Mangler WPS Pinkode

Jeg har fået en printer HP ENVY 4524, men har ingen installationsvejledning. Min PC/windows 10 - melder mangler WPS Pinkode, så jeg kan ikke scanne.
Hvad kan jeg gøre for at de "kan tale sammen"?
Avatar billede INK Ekspert
11. december 2019 - 19:50 #1
Her er brugervejledning m.m.
https://support.hp.com/dk-da/product/hp-envy-4520-all-in-one-printer-series/5447920/model/8900983/manuals

Formoder du mangler at koble den på dit trådløse netværk inden din pc kan "se" den?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. december 2019 - 19:55 #2
du bør ikke bruge WPS - tast den adgangskode, du har valgt tidligere, ind.
WPS er hamrende usikkert fordi dit netværk er åbent for alle, der kan gætte 4 cifre.
Det bør slås fra i router, og så bruger du indtastning af din egen kode (som så ikke er 1234 men fx shYirn7396O2)
Avatar billede Btimmer Seniormester
11. december 2019 - 20:13 #3
Hej Claes57. Tak, men adgangskoden har jeg ikke.
Avatar billede kurtba Ekspert
11. december 2019 - 20:36 #4
Btimmer du skal følge det link, som ink har givet.
Du skal først og fremmest åbne den opsætningsvejledning der er på 1,22 mb.
Hvis du følger den til punkt og prikke, burde det hele komme til at virke. Så burde du ikke støde på en pinkode.
Ved problemer prøv at se i den store vejledning fra side 59. Alternativt kør installationen fra den dvd som fulgte med printeren.
Avatar billede Btimmer Seniormester
11. december 2019 - 21:08 #5
Ink og kurtba.
Tusinde tak, jeg prøver.
DVDén har jeg ikke.