Avatar billede Emilie92 Praktikant
13. december 2019 - 18:11 Der er 2 kommentarer

Hvordan forbinder man en pc med en IMac skærm?

Hej,
Jeg har fået en gammel IMac 27, version 10.9.5 fra 2009. Jeg vil helt vildt gerne forbinde den med min pc, så jeg kan nyde windows på den store flotte skærm, men kan simpelthen ikke få det til at fungere!

Jeg har købt en displayport, som jeg har sat i IMac'en, og displayporten har jeg så forbundet med et HDMI kabel, som går ind i min pc. Ingen af computerne reagerer på dette og der sker heller ingenting, når jeg holder cmd+F2, og mcd+Fn+F2 nede.

Bruger jeg de forkerte kabler, eller hvad filen kan der være galt?? Jeg har læst at IMac 27 fra 2009, sagtens burde kunne forbindes til en pc..

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, så jeg ikke går ud af mit gode skind! :)

Venlige hilsner Emilie
Avatar billede kurt54 Ekspert
13. december 2019 - 21:42 #1
For mig ser det ud til  Target Display mode kun fungerer mellem MACs -
Alternativt kan du med remote software overtage PCens skærm så PCen vises på iMACen.
Avatar billede Emilie92 Praktikant
14. december 2019 - 17:13 #2
Okay. Tror du at det vil fungere lige så godt, som hvis jeg parrer med stik?