Avatar billede Slettet bruger
20. december 2019 - 09:42 Der er 5 kommentarer

Feedback på hjemmeside

Hej Eksperten.

Jeg har slået dørene op for mit nye mediebureau, og har brug for noget feedback med særligt fokus på den tekst, der er skrevet.

Er budskabet forståeligt, eller kan du se nogle fejl og mangler, eller har du forslag til forbedringer?

Så skriv gerne en besked i kommentarsporet.
Hjemmesiden hedder: www.datas.dk

Tak for din tid.
Kasper
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. december 2019 - 10:38 #1
Hej Kasper,

Mit förste indtryk var "Åh nej, ikke endnu en WP-side...". Arbejder man, som i skriver, med websider og har speciale i programmering, forventer man sig nok lidt mere end en standard WP-side med standardbilleder (Mac med ens websider på skärmen) osv.

Just my point of view.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2019 - 10:59 #2
Hej michael

Tak for din kommentar.
Vi tilbyder ikke kun wordpress men også skræddersyet løsninger gennem vores eget cms system. Hvordan vil du mene at dette budskab kan gøre mere tydeligt?
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. december 2019 - 11:10 #3
Tja, hvis i har et eget CMS ville jeg jo helt klart lave hjemmesiden i det. Så kan kunden se hvilke muligheder man har.
Avatar billede sebastian10 Praktikant
02. januar 2020 - 17:49 #4
Hej. Jeg ville smide et klart og tydeligt call to action ind. Kontakt os måske?
Avatar billede WPTricksDK Novice
21. januar 2020 - 13:02 #5
Hej Kasper

Jeg synes nu det er en fin WordPress side - I skiller jer ud fra andre WP bureauer, som bruger Avada eller Divi til deres side. Når det så er sagt, så synes jeg det er oplagt, at I laver det i Jeres eget CMS når I nu har det.

På den måde, kan I jo finde ud af evt. mangler i CMS'et, og komme kunderne i forkøbet, hvis det nu er et ønske alligevel.

MVH
Aris