Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2019 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Apps til billedebehandling

Hej.
Kender en der vil høre om jeg kender noget til om der er nogle apps til Android, hvor man kan redigere fotos. Hun har nogle fotos hvor personerne har "såkaldt røde øjne". Jeg er ikke inde i dette, men måske skulle der her på eksperten, være nogen der har  et forslag.

På forhånd tak

Mvh.
ErikHg
Avatar billede poko1 Ekspert
25. december 2019 - 17:24 #1
Avatar billede kurtba Ekspert
25. december 2019 - 18:28 #2
Adobe Photoshop express er gratis, kan fjerne røde øjne og meget mere, og er til android.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. december 2019 - 18:50 #3
#2 jeg vidste ikke At Adobe Express kunne men hvis det er på samme måde som i Photoshop så er den rigtig god!
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2019 - 18:57 #4
Jeg har markeret #1 som løsning. Bliver der yderligere spørgsmål, vil jeg åbne indlægget igen :-)