Avatar billede bejle Juniormester
28. december 2019 - 18:19 Der er 4 kommentarer

Laserjet PRO 200 på Stofa Wifi

Hej med jer.
Jeg har pludselig problemer med at få min printer på mit trådløse net.
Jeg kan ikke forbinde vha. WPS ej heller vha. indtastning af kode.
Stofa routeren kører WPA2-PSK og det skulle min printer også gøre....
Hjælp !!
Vh Kim
Avatar billede stjans Guru
29. december 2019 - 08:15 #1
Har den været på WiFi før ?. Har du opdateret printerens firmware  ?. Får du en fejlkode, når du forsøger ?. Hvad sker der hvis du ændrer krypteringen til noget andet ?
Avatar billede bejle Juniormester
29. december 2019 - 10:58 #2
#1 stjans.
Ja den har været på Wifi før.
Vender lige tilbage mht. firmware update, men tror det ikke.
Hvis jeg forsøger med WPS så timer den ud og det virker ikke.
Hvis jeg forsøger med WPA2 koden så skriver den at den er forkert.
Jeg tror kun at WPA2-PSK er muligt på Stofa routeren. Jeg kan ikke ændre det.
Avatar billede bejle Juniormester
29. december 2019 - 11:25 #3
#1 firmware er fra 2015 så er ikke blevet opdateret (20150212)
Avatar billede stjans Guru
30. december 2019 - 08:41 #4
OK.

Og du har genstartet router ?.