Avatar billede lurup Ekspert
01. januar 2020 - 02:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Chrom cast

Hej
Kan jeg på en måde køre et skærm billede op på en skærm med chrom cast mens jeg bruger en Bluetooth højtaler. ?? Hvordan ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. januar 2020 - 20:53 #1
Du kan sagtens sende video fra Google Chrome til din Google Chrome Cast og samtidig streame lyden til en Bluetooth-højttaler.
Der hvor det kan blive noget stads, er synkroniseringen imellem de to streams, altså f.eks. få mundbevægelser til at passe med tale.
Avatar billede lurup Ekspert
01. januar 2020 - 21:04 #2
Hvordan laver man indstillingerne til det kan fungere sådan ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. januar 2020 - 21:11 #3
Starte med at sende al lyd til din Bluetooth-højttaler (vælger den som standard afspilningsenhed nede til højre).
I Chrome har du oppe under de 3 prikker øverst til højre et punkt "Cast" ca. midt på menuen, eller måske også et plugin "Vis på anden skærm", der gør det samme.
Avatar billede lurup Ekspert
03. juli 2020 - 13:58 #4
Tak