Avatar billede Louise Praktikant
22. januar 2020 - 13:56 Der er 3 kommentarer

Min computer skriver hele tiden z

Min computer bliver ved med at skrive z uden at jeg rør ved tasten. Til at starte med virkede min z tast ikke men nu er den begyndt at virke igen, men min computer udfylder stadig nogle dokumenter med kun z'er. Hvordan kan jeg få min computer til at stoppe?
Avatar billede INK Ekspert
22. januar 2020 - 14:08 #1
Tyder på fejl i tastaturet. Skriv lige hvilken Mac og årgang. Der har været problemer og garantisager på visse modeller.
Avatar billede ejvindh Ekspert
22. januar 2020 - 14:09 #2
Enten trænger dit tastatur til en grundig rensning for støv. Eller også trænger du til et nyt tastatur. I hvert fald lyder det som en hardwarefejl -- medmindre du naturligvis har et eller andet liggende ovenpå tastaturet, som bevirker fejlen ;)
Avatar billede Jan Novice
22. februar 2020 - 18:02 #3
Hej, fedt i tasten jeg vil anbefale dig at tale med nogle professionelle. https://imakeiphones.dk  - har hjulpet mig.