Avatar billede ps76 Forsker
26. januar 2020 - 19:38 Der er 2 kommentarer

EKG på Samsung smartwatch

Jeg lurer på at købe et Samsung Galaxy smartwatch 2 - nyeste version, men læser så, at funktionen med hjertekardiogram - EKG - IKKE fungerer i Danmark, da myndighederne skal ind over, og ikke har godkendt det. Så tænker jeg - jamen kan man ikke bare købe det fra f.eks. England via Amazon? Mon ikke det hele så fungerer, selvom det skal krydse grænsen til Danmark.. Er det mon virkelig så nemt?
Avatar billede Jan Seniormester
26. januar 2020 - 23:25 #1
det er jo kun et EGK, hvis der er 8 eller 10 elektroder, som sættes på ben og overkrop.
ellers er det noget fis
Avatar billede ps76 Forsker
27. januar 2020 - 08:51 #2
Det ved jeg udmærket - men det var ikke lige det, jeg spurgte om.