Avatar billede jdjensen Juniormester
02. februar 2020 - 20:30 Der er 1 kommentar

Hjælp til Google Sheets formel

Hej Excel-eksperter,

Jeg har brug for lidt hjælp til en Google Sheets formel.

I én celle ønsker jeg datoen for den sidste dag i forrige måned i år. Det synes jeg at have opnået med denne formel:

=SLUT.PÅ.MÅNED(IDAG(),-1)

Hvilket giver mig datoen 31/01/2020

I en anden celle skal igen bruge den sidste dag i forrige måned MEN for forrige år, så jeg får følgende output:

Hvordan skal formlen lige tilpasses, for at jeg opnår det output i Google Sheets?
Avatar billede Jan K Ekspert
02. februar 2020 - 23:08 #1
Har du prøvet =SLUT.PÅ.MÅNED(IDAG(),-13)?