Avatar billede valsbol Seniormester
13. februar 2020 - 11:53 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

pludselig reklamer, som jeg ikke kan stoppe

Jeg bruger Win. 10. pludselig kommer der et firkantet vindue i højre nederste hjørne med en åndsvag reklame om at jeg kan spille uden at bruge penge og en hel masse andre. Den værste hedder Mimy. Jeg kan ikke finde programmet som laver de vinduer, men de bliver ved ,med at komme og der er ingen lukkeknap.
Jeg håber nogen kan hjælpe mig. Vinduerne kommer både når jeg åbner Win 10 og når jeg bruger Chrome.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. februar 2020 - 13:07 #1
Avatar billede David Juniormester
13. februar 2020 - 17:11 #2
En ide kunne være at gå ind på Google. Søg på:
chrome://settings/content/notifications

Se om der ikke skulle være en mail eller et navn som du ikke kender. Gå ned i tillad og hvis der er det, så kan du vælge at blokere navnet eller mailen i at sende dig notifikationer.

Dette har før virket for mig.
Avatar billede valsbol Seniormester
13. februar 2020 - 23:31 #3
jeg har en dansk chrome. defor findes de muligheder slet ikke som  Dvid olsen beskriver.
Avatar billede David Juniormester
14. februar 2020 - 14:12 #4
Men jeg har også dansk chrome, men linket fungere selv hvis du søger på det på engelsk. Det gør det ihvertfald for mig selvom min chrome er på dansk.
Avatar billede valsbol Seniormester
15. februar 2020 - 18:30 #5
Hej David Olsen. Tak fordi du svarer mig venligt. De muligheder jeg har i indstillinger er
Personer, autofyld, udseende, søgemasine, ved opstart.
Derpå
Avanceret
Udvidelser
Om Chrome
Under avanceret: sikkerhed og privatliv, sprog, downloads, udskrivning, hjælpefunktion, system, nulstil og ryd op.
Som du kan se har jeg ikke contents og notifications
Avatar billede David Juniormester
16. februar 2020 - 12:52 #6
Okay. Jeg har fundet ud af hvad du skal gøre.

Gå ind i indstillinger -> Personer -> Avanceret -> Indstillinger for websites -> Notifikationer

Nu er du inde der hvor jeg snakkede om til at starte med. Nu kan du se om der ikke skulle være nogle hjemmesider eller navne der lyder mærkelige og som du ikke kender. Og der kan du så slå notifikationer fra.

Håber jeg kunne hjælpe
Avatar billede valsbol Seniormester
16. februar 2020 - 13:58 #7
I avanceret er der flg
Sikkerhed
Sprog
Download
Udskriv
Hjælpefunktioner
System
Nustil

Under hjælpefunktioner er der ikke noget
Hej nu har jeg fundet det
chrome://settings/content?search=indstillinger+for+web
her lå det, og nu har jeg sletet de dumme reklamer.
Tak for hjælpen
Avatar billede David Juniormester
16. februar 2020 - 14:07 #8
Super fedt! Tillykke
Avatar billede valsbol Seniormester
16. februar 2020 - 17:04 #9
Hvor er det dejligt at få hjælp her. Mange tak.

hvor er