Avatar billede Eva Skov Novice
20. februar 2020 - 17:33 Der er 1 kommentar

Problemer med kommentar og "registrering ændringer" i word

Jeg er ved at redigere en bog sammen med en anden forfatter. vi bruger word 365 open office.
Kommentarruden går alle registrerede ændringer igennem før man kan få lov at skrive den nye kommentar og det tager 20 min for hver kommentar, når jeg har skrevet 100 sider. Hvad går galt?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
20. februar 2020 - 18:14 #1
Du skriver "word 365 open office". Word 365 er er købeprodukt fra Microsoft. OpenOffice er et gratis produkt. Er det Word 365 fra Microsoft?