Avatar billede mort1 Ekspert
23. februar 2020 - 07:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billige originale Canon blækpatroner

Jeg mener, at der for noget tid siden, her i gruppen, var en som nævnte et sted, hvor man kunne købe billige ORIGINALE blækpatroner (muligvis i Tyskland) - nogen som har et bud på hvor blækpatronerne (Canon) fås til en god pris ?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2020 - 07:49 #1
Har ikke set det, men tjek sidste holdbarhedsdato hvis muligt inden køb. Det kan være dyrt nok selvom det i første omgang ser billigt ud.
Dette gælder jo primært blækpatroner der skal være flydende under brug.
Avatar billede milter Ekspert
23. februar 2020 - 08:57 #2
Prøv www.billigmedien.dk, som ligger i Tyskland.
Avatar billede mort1 Ekspert
23. februar 2020 - 12:50 #4
#3 Ved køb af Canon originale blækpatroner kan jeg ikke i første omgang se fordelen hos Inkpro - og uoriginale har jeg prøvet en gang - og det var en gang for meget, hvilket kostede mig en ny printer.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
25. februar 2020 - 23:14 #5
Canon blækpatroner er nogenlunde samme pris overalt i EU. De er ikke billige. Hvis det skal være billigt så køb uoriginale på ebay. Hvis du vil skrive billigt ud med originalt blæk så køb en printer med store tanke som fx. Epson Ecotank serien.
Avatar billede Jonna Novice
02. marts 2020 - 11:25 #6
Har flere gange købt Canon patroner hos Inkpro og været godt tilfreds.