Avatar billede steen--madsen Juniormester
29. februar 2020 - 07:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google index

En google søgning på en ASP server giver resultat

Login page
Site.dk
Sprog. dansk (Danmark), Deutsch (Deutschland), English (United States), español (España, alfabetización tradicional), français (France), italiano (Italia) ...
Du har besøgt denne side den 28-02-2
Spørgsmål- hvor eller hvilken fil læser google til sin søge indeks -

jeg ønsker at ændre
Sprog. dansk (Danmark), Deutsch (Deutschland), English (United States), español (España, alfabetización tradicional), français (France), italiano (Italia)
Avatar billede Slater Ekspert
29. februar 2020 - 08:39 #1
Google forsøger at indeksere alle sider den kan finde på sitet, men hovedsiden - den der ligger direkte på domænet uden noget efter - er bestemt af serveren. Når det er ASP vil det som regel være default.asp eller default.aspx, men ikke nødvendigvis. Men denne kan jo inkludere en masse andre filer.

Kan du ikke bare søge på f.eks. "dansk (Danmark)" hvis du ikke ved hvilken fil det ligger i?
Avatar billede steen--madsen Juniormester
01. marts 2020 - 19:47 #2
jeg har selvfølgelig prøvet det - har fundet frem til det må være en forkert indexering af en log in side hvor sprog er en menu