Avatar billede BIRGER Seniormester
29. februar 2020 - 11:07 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Genskab slettede sms

Hej

Er der noger der har erfaring med at genskabe slettede sms'er.

Jeg kan se at der findes en del programmer på nettet, men er usikker på om det er sikkert at benytte dem?
Avatar billede INK Ekspert
29. februar 2020 - 12:08 #1
På en Mac anvender jeg iMazing, der fra en sikkerhedskopi kan udtrække "alt" inklusive gamle sms-beskeder.
Det kræver dog du tager regelmæssige backups og gemmer dem. Virker kun for iPhone og iPad.
Hvis du mener genskabning af sms fra telefonens memory efter sletning, så har jeg ingen erfaring med dette. Er næppe muligt på en iPhone, men måske på en Android?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2020 - 09:43 #2
hent kun programmer fra google play butik / apple app store (afhængig af mærke) - de er skannet af google/apple. Da du ikke har sms, så kan det værste jo kun være, at app ikke finder noget - og så er det bare at afinstallere den app og teste den næste (husk at holde regnskab med dem, du har testet).
Start med de gratis, derefter dem med tilkøbs muligheder, og glipper det også, så må du overveje, om du vil kaste penge efter en 'pro' version...
Avatar billede BIRGER Seniormester
01. marts 2020 - 10:10 #3
Hvis de er google play, så kan de ikke gøre skade?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2020 - 10:53 #4
Ret sikkert ikke, og der er ingen snavs med (dårlig kode, uautoriseret adgang til andre data på tlf osv)