Avatar billede clauska Juniormester
09. marts 2020 - 22:30 Der er 3 kommentarer

webpage der skyder et insert sql statetment

Jeg har en lille opgave, der skal være side der kan vises i en browser, hvor der er 2 felter og en knap
data indtastet i de 2 felter er de værdier som skal være i det insert sql statetment, som skydes af, når der trykkes på knappen.
insert into [DB1].[dbo].[tabel] (BN,PC) values ('1234567890','0105707294244510213420016124467831')

Er der nogen der kan lave det?

/Claus
Avatar billede Slater Ekspert
10. marts 2020 - 08:56 #1
Hvad skal det laves i?

Det SQL ligner TSQL dialekt, så jeg vil gå ud fra det er ASP.NET? Eksisterer databasen allerede, så det kun er selve scriptet der skal laves? Er der allerede server-side kode det skal ind i?
Avatar billede clauska Juniormester
10. marts 2020 - 19:15 #2
Hej Slater

Databasen ligger allerede på den mssql server.
Hvad siden laves i er ikke så relevant, den skal bare helst kunne kører
I en browser uden der skal installeres noget på den enkelte pc, hvis det er muligt.

Denne kode køres i dag direkte i sql studio, men det skal helst kunne kører fra
Pcer i produktionen, hvor der ikke er adgang til sql studio.
Avatar billede clauska Juniormester
10. marts 2020 - 20:57 #3
Det kan også bruges som en lille standalone applikation, hvis det er nemmere