Avatar billede bas Forsker
14. marts 2020 - 09:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Eksperten.dk på mobile enheder

Hej
Når jeg vil logge på eksperten.dk via min Android telefon, får jeg at vide, at jeg skal logge på via Premium. Når jeg er logget på via Premium er der ikke et link til eksperten.dk, og jeg kan dermed ikke logge på eksperten.dk som Premium medlem via min telefon.
Kan det bliver rettet, sådan, at man kan logge på eksperten.dk som Premium medlem på en Android telefon?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2020 - 13:01 #1
Forstår jeg ikke. Jeg logger i løbet af ugen på siden uden problemer uden at det sker over Premium på min Samsung S5 ??
Er slet ikke oprettet som Premium
Avatar billede bas Forsker
14. marts 2020 - 14:26 #2
Jeg er Premium medlem. Nu bliver jeg dog logget direkte på.
Det er via min Galaxy A50.
Jeg oplever det på min Huawei telefon. Måske skal jeg prøve at
at slette Premium profilen.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2020 - 14:37 #3
Ryd cache på den telefon der bøvlet?
Avatar billede bas Forsker
24. marts 2020 - 05:30 #4
Tak for dine kommentarer.
Jeg beklager, at jeg først svarer nu.
Det ser ud til at fungere.