Avatar billede sweety1979 Praktikant
15. marts 2020 - 18:53 Der er 3 kommentarer

facebook

jeg har en ven på facebook som gerne vil invitere mig ind i en hemmelig gruppe  men hun kan ikke da jeg ikke dukker op på hendes liste over dem hun kan invitere hvad kan der være galt formoder det er noget med mine indstillinger da der er 2 venner der nu har prøvet uden held men syndes ikke ret jeg kan se noget i indstillingerne
Avatar billede Jan Seniormester
15. marts 2020 - 21:10 #1
#1 få et link til gruppen
#2 gå ind på den, og "anmod om medlemskab"
så skal gruppens administratorer godkende dig
25. marts 2020 - 11:51 #2
Du skal have et direkte link til gruppen og tilgå det via web.

Mvh
Casper

www.tipya.com
Avatar billede Mrgoodguy Praktikant
25. juni 2020 - 14:51 #3
Er det bare mig der er blevet gammel eller virker det ikke længere?

Bh.
Torben
https://findyourbettingtips.com