Avatar billede Susanne Praktikant
16. marts 2020 - 10:37 Der er 2 kommentarer

Kan ikke indstallere Skype på Ipad

Har ikke adgang til at komme ind og se den tilsendte kode fra Skype der skal bruges ved oprettelsen da det ligger i et webhotel jeg ikke mere har adgang til ..
Hvad gør jeg...
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. marts 2020 - 13:43 #1
Opret en ny email og en ny skype konto.
Du kan få en gratis email hos f.eks. outlook, yahoo, gmail og lign...
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
16. marts 2020 - 14:52 #2
Du kan også vælge at ændre emailadressen på din eksisterende konto.

Log ind på din skypekonto med dit Skypenavn og password.
Gå herefter til "Redigér din profil" (i venstre side).
Scroll ned til Kontakt detaljer og vælg Edit profil/Redigér profil.
Vælg Ændr Email/Change Email.

Ændr din email til din aktuelle emailadresse og klik gem/save.
Så får du koden tilsendt når du installerer Skype igen på iPad'en.