Avatar billede palleskov Juniormester
18. marts 2020 - 10:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Delt oneDrive til stifinder

En kollega har delt sin OneDrive med mig via en mail hvor der så er et link.
Når jeg klikker på linket kommer jeg på online OneDrive hvor jeg kan arbejde med alle de mapper han har delt.
Men jeg vil gerne have det ned i stifinderen så jeg jeg ikke skal arbejde fra Browseren.
Jeg har min egen OneDrive i Stifinderen men kan jeg ikke også få den delte derind?
Avatar billede wjens Guru
18. marts 2020 - 11:19 #1
Avatar billede palleskov Juniormester
02. april 2020 - 08:06 #2
Nej den går omhandler mere hvordan man dele, vi kan nemt dele men jeg kan bare ikke få mappen over i "Hurtig adgang" i min stifinder.
Avatar billede wjens Guru
02. april 2020 - 09:14 #3
Er det to personlige OneDrive?
Dem kan I dele via stifinderen (og dermed også i "hurtig adgang").
Hvis det er OneDrive for business skal I være i samme organisation.
Avatar billede palleskov Juniormester
02. april 2020 - 10:12 #4
Ja det er lige nøjagtig via stifinderen "hurtig adgang" men hvordan gør man det?
Avatar billede wjens Guru
02. april 2020 - 10:26 #5
Er det to personlige OneDrive?
Avatar billede palleskov Juniormester
02. april 2020 - 11:08 #6
Det er Business og vi er i samme organisation.
Avatar billede wjens Guru
02. april 2020 - 11:21 #7
Jeg har ikke business installeret her, så det kan jeg ikke svare præcist på.
Der er stor forskel på business og den personlige.
Hjælp her?:
https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/all/onedrive-business-sync-a-shared-folder-for/120ce344-5c07-4a81-b8cb-9c498032ca36
Avatar billede palleskov Juniormester
02. august 2021 - 07:53 #8
Uløst