Avatar billede thorkrisser Praktikant
18. marts 2020 - 22:25 Der er 2 kommentarer

Ekstern harddisk stoppet med at forbinde til mit phillips fjernsyn

Den har virket helt fint på mit TV, men i den sidste periode har det været svære og svære at finde harddisken for fjernsynet, og der er gået lang tid hver gang der skulle seesfilm igennem hardisken på fjernsynet.

Men nu kan det slet ikke lade sig gøre.

Den kan godt finde hardiskken efter 10 minutter hvor man tager stikket ud, ind og venter, så går harddisken ud efter 5-10 minutter bag fjernsynet og skriver connection lost

Den fungere fint på min computer men kun i den ene USB port, mener den har virket på begge. Der er også 2 usb porte i fjernsynet, men den virker kun på den ene og det har den altid gjordt

Er det noget med harddisken eller fjernsynet den er galt med og hvordan løser man det?
Avatar billede supportsiden Professor
18. marts 2020 - 22:31 #1
Sæt disken til din PC
Hent og unzip Crystaldiskinfo og kør exe filen (portable version, installerer ikke noget)
https://crystalmark.info/redirect.php?product=CrystalDiskInfo
Avatar billede thorkrisser Praktikant
18. marts 2020 - 23:40 #2
Men der kan jeg kun se Informationerne omkring min harddisk, er der noget jeg kan indstille inde i Crystal Disk Info der gør min harddisk er næmere synlig