Avatar billede badazz Novice
19. marts 2020 - 11:15 Der er 1 kommentar

Intern informations skærm

Hej.

Jeg er på mit arbejde blevet bedt om at trylle en informations skærm sammen, til intern brug på vores lager, den skal indeholde oplysninger fra kontoret, personaleforenings arrangementer mv, og så skal der være mulighed via touch at kunne gå ind og finde personalehåndbogen mv. jeg har rodet en del med manuelle hjemmesider for en del år siden, og lidt med CMS, men ingen tvivl om at jeg er blevet ret rusten, og nu i disse corona tider, så er der endelig tid til at få gjort lidt ved det, jeg har en windows pc, der kan afvikle systemet, og da det er interne informationer er det selvsagt ikke noget der skal ud på nettet, dog skal ledelsen kunne redigere i det lokalt via netværk, så jeg tænker næsten det smarteste ville være at gå med et CMS system, lokalt på denne computer der skal køre det.. men det er så her rusten for alvor træder frem, der findes jo et hav af systemet, og jeg kender ikke ret meget til dem, så hvor kan det anbefales at jeg starter? findes det er sytem der kan køre lokalt uden for meget server opsætning mv.. samtidigt skal det være nemt at gå til.. og nemt for kontoret at redigere i... så hvor kan det anbefales jeg starter? hvilket system skal jeg gå efter?
Avatar billede supertekst Ekspert
23. marts 2020 - 10:48 #1
Hej
Ligger projektet stille - eller er du i gang med tryllerierne?
Har sendt privat besked i sidste uge