Avatar billede lurup Ekspert
20. marts 2020 - 08:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Go pro kamera bruget som webcam ?

Jeg skal bruge Skype til noget videosamtale.
Kan jeg bruge en Go pro kamera som webkamera via HDMI stik ?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2020 - 09:58 #1
hvis ikke, så dur skype også uden billede... Når du kobler gopro til, så se, om du i skype-indstillinger kan se kamera og dermed billede.
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. marts 2020 - 12:11 #2
HDMI stikket på din PC er med mere end 99,999 % sikkerhed en udgang til skærm - ikke en indgang - så det kan du ikke.
Avatar billede nopsen Ekspert
20. marts 2020 - 18:32 #3
hvad med at få afsluttet de spørgsmål du har kørende, i en del af dem har du slet ikke reageret på den hjælp du har fået

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/97169?last=1031348
Avatar billede lurup Ekspert
22. marts 2020 - 20:17 #4
Tak for svar

Jeg kunne ikke på gopro kameraet til at virker med HDMI. Sikkert fordi der kun en udgang som Kurt skriver. Har nøjes med at bruge det indbygget webcamera på den bærbar som er ok
TAK