Avatar billede davidhansen85 Praktikant
20. marts 2020 - 16:13 Der er 1 kommentar

Wordpress plugin - tekstgeneratoer findes det?

Hej

Jeg er ny på forummet men har alting kunne fremsøge så mange fine svar på CW men ikke dennegang, Deror håber jeg på jeres hjælp. Jeg har nogle ideer til tekstgeneratoer som virker som på siden her: letter-generator.org.uk hvor man skriver noget indput og der så bliver genereret noget indhold på bagrund af det. Lige nu bruger jeg brevfletning i word og Excel, men jeg vil gerne lave et setup på en wordpressside så andre også kan anvende det.

Er der nogle som kender et tema eller et plugin man kan anvende eller kan bidrage til min research omkring hvordan det kan lade sig gøre at lave sådan noget for mig?

På forhånd mange tak
///David
Avatar billede StefanJ Novice
05. juni 2020 - 13:20 #1
Som udgangspunkt ville man nok kaste sig ud i en lidt mere teknisk løsning der byggede på nogle af de grundlæggende Machine Learning-principper - jeg ved ikke om dette er at skyde over målet, men hvis du vil have input ift. hvilken retning du skal gå i, så kan du læse denne artikel på medium:

https://towardsdatascience.com/simple-text-generation-d1c93f43f340

//Stefan
https://ooolio.com