Avatar billede Nanna Doctor Praktikant
20. marts 2020 - 17:23 Der er 2 kommentarer

Umlaut på macbokk

Jeg har en macbook med udenlandsk tastatur, jeg har problemer med at lave umlaut over bogstaver. Jeg kan sagtens lave umlaut over u, men ikke nogen af de andre bogstaver.
Nogen der ved, hvad jeg kan gøre?
Tak på forhånd.
Avatar billede JonasD Novice
20. marts 2020 - 18:03 #1
Der er mange forskellige typer af udenlandsk tastatur - kan du specificere en smule? :)

I mellemtiden er den hurtigste løsning at Google dig frem til det pågældende bogstav, og så copy / paste.

Du kan også lige få dem her: ä ë ï ö ÿ ü
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. marts 2020 - 18:45 #2