Avatar billede candide Mester
22. marts 2020 - 11:42 Der er 5 kommentarer

mailprogram popper op umotiveret på mac

Ret ofte popper mit mailprogram umotiveret op når jeg sidder og arbejder med noget andet. Jeg ved ikke hvorfor, men kan man ikke slå det fra et eller andet sted. Den gør det som regel 2-3 gange i træk.
Avatar billede INK Ekspert
22. marts 2020 - 12:02 #1
Formoder du taler om Mail.app, som er standard mailprogram på en Mac.
I indstillinger for mail kan du under generelt se hvor tit programmet checker for mail. Er start af programmet lig med denne frekvens?
Er det hele programmet, der starter op, eller er det kun et pop-up vindue?
Avatar billede candide Mester
23. marts 2020 - 09:22 #2
Jeg kan ikke se hvor ofte programmet tjekker for mail, men kun vælge om det er automatisk.
Det er hele mailprogrammet, der popper op.
Avatar billede Jesper Praktikant
06. december 2020 - 13:36 #3
Hey,
Har præcis samme problem.
Blev der fundet en løsning?
Avatar billede candide Mester
04. januar 2021 - 17:56 #4
Endnu ingen løsning ud over at lukke for programmet. Så popper det ikke op
Avatar billede INK Ekspert
04. januar 2021 - 19:12 #5