Avatar billede hanloven Mester
26. marts 2020 - 13:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wordpress login problemer

Hej eksperter.

Jeg har 2 wordpress hjemmesider. - Begge oprindelig hosted af webdomain, men for nyligt overtaget af One.com

helionsupport.dk, som er under udvikling, fungerer fint, men hovedsiden til firmaet, helionfilm.dk kan jeg ikke åbne. Den melder "Error establishing a database connection"..

Når jeg forsøger at logge ind på mit wordpress kontrolpanel, foreslår den at der er fejl i login til databasen.

Efter skiftet til One.com har det fungeret fint med begge sites. Jeg kan bare ikke gennemskue hvorfor at helionfilm.dk ikke virker, når den anden fungerer perfekt..

Havde det været fordi databasen hos webdomain ikke eksisterede mere, ville begge sider vel være død..(?)

Jeg håber at en har de vise sten, så siden kan komme op at køre igen.

/Kent.
Avatar billede KHN Guru
26. marts 2020 - 13:40 #1
Det er fordi hjemmesiden er nede.
Her kan du teste om en hjemmeside er nede eller oppe at køre:
https://downforeveryoneorjustme.com/
Avatar billede hanloven Mester
26. marts 2020 - 13:46 #2
Jeg er helt klar over at den er nede. Jeg ved også at årsagen er problemer med databasen.

Min udfordring er at få den op at køre igen.
Avatar billede KHN Guru
26. marts 2020 - 13:57 #3
Avatar billede hanloven Mester
26. marts 2020 - 14:33 #4
Tusind tak. One.com hjalp mig videre (første tip i linket du sendte). Der var nogle gamle indstillinger fra Webdomain som skulle ændres hos dem, så nu kører det igen :-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. august 2020 - 11:51 #5
Som regelt ligger det i din wp-config.php der indeholder gamle oplysninger.

Men er det løst - så luk dog spørgsmålet ....