Avatar billede TimNie Praktikant
26. marts 2020 - 21:04 Der er 4 kommentarer

Freelance skribenter

Afsøger pt. muligheden for, at finde nogle freelance skribenter, som elsker, at rejse.

Jeg arbejder på siden https://timelesstravel.dk/, men synes ikke, at jeg har tiden og energien til, at skrive nok content.

Har endnu ikke lagt mig fast på noget endnu, men findes der nogen freelancere derude?

Mvh
Avatar billede nopsen Ekspert
27. marts 2020 - 01:45 #1
du har ikke lagt dig fast på noget endnu, men søger folk der.. ikke har lagt sig fast på noget endnu, eller har jeg misforstået noget i denne "jobbeskrivelse"?
en reklame for travelmarket, som det tydeligt fremgår af siden du linker til.

men denne kommentar bliver næppe læst af spørger, han har lige nu travlt med at oprette linkbuilding på samtlige forums han i sin desperation kan finde.
Avatar billede nopsen Ekspert
27. marts 2020 - 01:53 #2
bortset fra det, god timing!
Avatar billede TimNie Praktikant
27. marts 2020 - 17:06 #3
Hej, Nopsen

Tak for dit skriv.

Hvis der er noget "Spørger" har travlt med, så er det at afsøge sine muligheder inden for freelance skribenter.

Apropos timingen, er dette netop på grund af denne, at jeg ikke har "lagt mig fast på noget".

Indrømmet, kan det lyde en smule vagt, men det var nu også blot en strøtanke, som jeg ville undersøge :)

God weekend til dig!
Avatar billede SMShenrik Praktikant
05. maj 2020 - 12:48 #4
Jeg vil gerne hjælpe
har lige leveret 10 artikler til denne side
https://dogging.dk/
så har plads i kalenderen

/Henrik