LIL TICKL PICKL Praktikant
28. marts 2020 - 00:19 Der er 3 kommentarer

Ændrer .dk domæne til namecheap

Hej,

Jeg har de seneste dage prøvet at få min .dk domæne som er registreret hos GoDaddy til at virke med namecheap's wordpress hosting.

Men der er simpelthen intet der virker, jeg har prøvet at ændre nameservers inde på GoDaddys hjemmeside men den giver mig en email med "Dette er den fejl, vi stødte på:Command failed". Jeg har også prøvet at ændre nameservers hos DK-Hostmaster, men den  gav mig "ns records mangler på navneserver" når jeg prøvede at skrive hostname ind. Jeg har også prøvet "Domain on another provider" inde på EasyWP også ventede jeg en dag eller to og der skete intet.

Please hjælp, bare spørg efter mere info
a3-seo.dk Guru
28. marts 2020 - 02:27 #1
Normalt vil du via deres kontrolpanel, ved bestilling af hosting, flytte domænet til dem, hvorefter de beder om det ved DK-hostmaster, der efterfølgende sender dig en email du skal bekræfte og "viola" - efter et par timer skulle det være flyttet!

Hvorfor vil du vælge namecheap til et .dk domæne??
Deres datacenter er primært i US og der kan tilvælges datacenter i UK for +1 USD.
Derudover er deres priser/ydelser ikke billigere end datacentre i DK
LIL TICKL PICKL Praktikant
29. marts 2020 - 01:22 #2
Men namecheap fortæller mig "Uh-oh! Your domain flaire.dk is not eligible for transfer to us." er det fordi de ikke understøtter .dk?

Og har du noget sted i danmark jeg kan have rimelig billig wordpress hosting?
a3-seo.dk Guru
29. marts 2020 - 05:14 #3
Min egen favorit er Unoeuro, eller som de hedder nu Simply
https://www.simply.com/dk/products/

Du kan benytte rabat koden: NFEYTB
Det giver dig 3 ekstra måneders hosting, uanset hvilken løsning du vælger.

Når du opretter en hosting, vil de bede om dit domæne navn, derefter fortælle at det er optaget, men hvis det er dit, beder de blot om en bekræftelse på, at de må anmode dk-hostmaster om flytningen.

Du modtager derefter en mail fra dk-hostmaster, hvor du skal bekræfte, at det flyttes til Simply.com
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Premium
Test: Apple lider vist af idétørke - men slipper alligevel rimelig godt afsted med det nye Watch Series 6
Computerworld tester: Der er ikke meget nyt at spore i Apples nye Watch, alligevel er det svært at anbefale andet en et Apple Watch.
Computerworld
Statens Serum Institut har slettet alle sendte mails ved en fejl: "Det er dybt beklageligt"
Alle sendte mails fra Statens Seruminstitut og Sundhedsdatastyrelsen er blevet slettet, hvis de er sendt før 22. juli, oplyser de to myndigheder.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
Regner din ferie væk? Brug tiden på at søge en af disse otte stillinger, der er ledige netop nu
Det sjasker ned over hele Danmark. Du kan bruge de våde sommerdage på at søge et af disse otte job, der er ledige lige nu.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.