Avatar billede Holm Praktikant
28. marts 2020 - 17:14 Der er 2 kommentarer

Computer sletter apps

Hej.
Min søn har en HP stationær spillecomputer. Den er Ca. 6 måneder gammel.
Når computer har været lukket ned efter alm.brug, så har den slettet nogle af de spil-apps den har når den startes op igen og apps skal downloades på ny.
Hvorfor gør den det.
Har søgt mange steder for svar men kan ikke finde løsningen. Kan nogle herinde give mig et svar.

Mvh
Thomas
Avatar billede milter Ekspert
28. marts 2020 - 18:01 #1
Du har placeret dit spørgsmål under rubrikken "Apps til iOS". Du mener vel, at din søn har hentet programmer, som kan bruges på en Windows computer?

Hvordan ved I, at programmerne er forsvundet? Har I ledt efter dem på computeren, og hvis ja, hvordan så?

Kan du fortælle os, hvor I/han har hentet de spil?
Avatar billede Holm Praktikant
29. marts 2020 - 14:05 #2
Hej.
Tak fordi du svarer.
Viste ikke hvilken kategori jeg skulle sætte det under men ja du har ret det er programmer der er hentet til brug på Windows computer.

Jeppe (min søn) har ledt efter programmerne denne PC, overførsler, Windows og der er de ikke.

Dem som forsvinder er appen Discord som bruges til at snakke med andre,
App til Roblox som bruges så han kan spille online
Han henter dem over Google Chrome.

Det er et problem som er megatræls så igen tak for din hjælp

Mvh
Thomas