Avatar billede Mads Svit Pedersen Praktikant
28. marts 2020 - 19:33 Der er 2 kommentarer

Fejl efter at have forsøgt at gendanne min MacBook

Hej,

Jeg forsøgte at gendanne min MacBook pro fra 2014 eller 2015. Jeg brugte den manuel som Apple har lagt ud og fulgte den. Men nu står der “ Der var ingen pakker, der kunne installeres. Bed softwareproducenten om hjælp. Slut installeringsprogrammet for at genstarte computeren og prøve igen" og kan ikke komme videre nu. Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan løse det?
Mvh Mads
Avatar billede INK Ekspert
28. marts 2020 - 20:34 #1
Brugte du alt-cmd-R eller Skift-alt-cmd-R ?

Hvornår har den sidst fungeret? Har den været drænet helt for strøm gennem længere tid?
Avatar billede INK Ekspert
29. marts 2020 - 09:48 #2
Hvorfor skal den nulstilles/gendannes?