Avatar billede petert Forsker
29. marts 2020 - 13:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre navn på printer

Hej
Jeg kører Win 10 og har flere printere jeg skriver ud fra. eks 2 stk. HP 8610 All in one.
Jeg ønsker at ændre navn på printerene så navnet er mere informativ / sigende.
Kan dette lade sig gøre uden at ændre andet for opsætningen af printeren
hvordan gør jeg dette.?
29. marts 2020 - 14:42 #1
Windows 10
Start
Settibgs (tandhjul)
Enheder
Printere og Scannere
Dobbeltklik på den printer der skal have nyt navn
Administrer
Printeregenskaber
- Under fanen generelt
- Skriv det navn du vil give den, i det øverster tekst felt, hvor der står model navn lige nu.
Tryk ok

Det er muligt der er en hurtigere og mere enkelt vej der ind.
Men jeg har lige testet dette.
Avatar billede petert Forsker
29. marts 2020 - 22:47 #2
Super fint det virkede
mvh
Flemming