Avatar billede hvafanden Praktikant
31. marts 2020 - 21:51 Der er 2 kommentarer

Gmails gamle email

Jeg har tit oplevet problemer med gmail. Når jeg går tilbage i gamle mails så springer den nogle måneder over. fx. så går jeg tilbage og kan se datoen datere tilbage til den 5. februar, og så mailen efter er fra den 30. december 2019. Hvorfor viser gmail ikke alle mine mails fra januar måned????
Avatar billede INK Ekspert
01. april 2020 - 11:37 #1
Er det i en browser du logger på din G-mail? Anvender du etiketter på dine mails?
Er det indbakken eller andre mapper?
Avatar billede hvafanden Praktikant
01. april 2020 - 13:03 #2
Det er på Google Chrome. Hvad mener du men etiketter? Altså jeg markere dem ikke eller noget. Og jeg plejer at gå ind i den indbakke hvor der står ‘alle mails’